Taas se viikonloppu meni. Tämä vuosi menee kyllä taas hirveää vauhtia. Mutta niinhän se kuulemma käy kun ikää tulee lisää. Tällä viikolla muuten tulee vuosi täyteen tässä maassa. Kiirettä ei ole vielä(kään) takasin Suomeen, mikä kertoo ainakin mun omasta mielestä siitä että oon kasvanut. Edes ihmissuhdekriisit ei ole saaneet pakkaamaan laukkuja ja lähtemään takasin kotimaahan.

Olen muuten mukana kaikenlaisessa rojektissa nyt taas tällä hetkellä, yksi niistä on tutor-projekti, jossa suunnitellaan näiden tulevien IBM:läisten viihtyvyyttä ja jäämisprosentin lisäämistä. Ihan mielenkiintosta hommaa. Huomasin myös että mulla vois tulevaisuus olla projektipuolella, ja meidän manageerikin mulle sellasia hommia rupeaa hommaamaan. Saapahan muutakin tekemistä kuin pelkkää puhelimessa istumista.

Neljän viikon päästä on vuosi lisää ikääkin, Maija jotain meinaa järjestää ja jännittää kyllä, varsinkin kun muistaa mitä ite järjesti sillon Maijalle. Vahingon ilo on se paras ilo..

Ja niin hei, jos joku teistä lukijoista miettii Irlantiin ja varsinkin Dubliniin muuttamista, tai miettii että pitäskö sitä Ibarille hakea töihin, niin käykäähän sellasella sivulla kuin http://www.nordicsinireland.net/. Se on parin tiimikaverin rakentama sivu, ja parannuksia tehdään koko ajan. Sitä kautta saa myös tosi hyvin ensikäden tietoa ja vastauksia kysymyksiin. Myös allekirjoittaneen sieltä löytää.

Niin, ja jos (kun) haluatte niitä synttäripaketteja mulle lähettää, se kannattaa lähettää ihan suoraan tänne töihin. Kuulemma paljon nopeampaa niin eikä sitten tarvii lähteä ettimään sitä paketinjakopostia kartta kädessä. Kannattaa laittaa se mun nimi siihen osotteen yläpuolelle kuitenkin, jokunen ihminen täällä on töissä.. Ja kirjeet kannattaa lähettää ihan kotiin, sen osotteen saa kun kysyy. Osote tänne on siis
IBM
Ballycoolin Business Park
Blanchardstown
Dublin 15
Ireland