Niin, jos joku ei huomannut niin tänään on uusi päivä. En vaan ole vielä oikein osannut päättää onko hyvä vai huono päivä. Vähän semmonen outo olo. Saattaa myös johtua siitä mitä tein eilen, en tiedä.

Mitä siis tein eilen? Noh.. Olin töissä (no way, Sherlok...) ja töistä sitten ampaisin salille treenaamaan. Se olikin taas hirmusen kivaa kun ei ollut päässyt käymään melkein viikkoon hikoamassa. Siellä menikin yhteensä joku puolisentoista tuntia. Sieltä suuntana oli ostoskeskus mihin menin ostamaan hirveitä määriä terveellistä ruokaa, omenia, päärynöjä ja mandariineja.. ja "tummaa" leipää, eli siis kokojyvä leipää, tms. Ja sitten kalkkunaa leivän päälle ja semmosia jogurttijuttuja.. Ja en kai mie sen enempää sieltä ostanu.. Mutta sitten kävin kirjakaupassa. Siellä oli alennusmyynnit mutta kiltisti olin ostamatta mitään muuta kun sen mitä olin mennyt sieltä hakemaan. Ja löytyihän se, Paul McKenna - How to quit smoking without gaining weight. Kirja & CD alle 15 euroa. En siis muuten tuommosiin "hömpötyksiin" sortuisi, mutta meidän tiimistä on jo kaksi aktiivipolttajaa lopettanut tuon kirjan kanssa. Ja mua ainakin hieman ahistaa noi laastarit, 8 viikkoa olisi huomenna täynnä ja pitäisi sitten vaihtaa niihin pienempiin muttei jotenki tunnu siltä että siitä mitään tulisi.

Aloin sitten eilen lukemaan sitä kirjaa ja tekemään niitä harjoituksia mitä siinä oli. Pakko myöntää että jotenkin tuli heti semmonen vahvempi olo. Semmonen että kyllä mie pystyn ihan mihin vaan. Sitä CD:täkin kuuntelin, semmonen kunnon hypnoosi-CD joihin en oikein jaksaisi uskoa, mutta niin se vaan sai aikaan erilaisen olon.

Luulenkin nyt että tän päivän erilainen olo ehkä johtuu siitä, että mulla on vahvempi olo, mutta silti vielä vähän epävarma. Olen tänään ilman laastaria, ja on vähän semmonen fiilistelevä tunne. Kuuntelen koko ajan itseäni, tuntuuko että alkaa tulla niksoja vai ei. Toisaalta olin lauantain ja sunnuntain myös kokonaan ilman laastaria eikä oikeastaan tuntunut missään. Toisaalta, mie nukuin suurimman osan viikonlopusta..

TAAS siis alkaa Ullalla uudempi ja terveempi elämä. Wish me strength.